wtorek, 26 lutego 2013

23. Mój mały album

Wiosna się zbliża i mimo grubej warstwy śniegu czuję to.
Szczerze, to bardzo za nią tęsknię.
A tego roku planuję założyć mały ogródek z kwiatami.
Poniższy album wykonałam tak, abym już poczuła wiosnę.
Ma bardzo wiosenne kolorki, więc zdjęcia w nim to kwiaty.
Takie kwiaty, które chciałabym mieć w moim ogródku.
Choć to mój pierwszy album,
 który wykonałam mając jeszcze 13 lat,
zgłaszam na #13 wyzwanie w CRAFTfun.
Album zrobiłam wg kursu na stronie wyzwania.

Tak wygląda na zewnątrz...


... a tak kolejne strony






Kwiaty już przyciągnęły nie tylko biedronki i ślimaki,
ale i fantastyczne zwierzę =)


Fajnie, że ten albumik jest taki mały i zmieści się w kieszeń,
ponieważ gdy pójdę do sklepu ogrodniczego
będę mogła pokazać, jakie kwiaty chciałabym mieć.

12 komentarzy:

  1. Przepiękny o bardzo wiosenny1

    OdpowiedzUsuń
  2. i bardzo wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności stworzyłaś;))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Aśko_DT CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!Zakochałam się w tej pracy!/Agata;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z albumikiem na kwiaty. Ja też wyczekuję wiosny i grzebania w ogródku. Chyba w tym roku zaszaleję w ogródku mojej mamy :D

    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Craftfun.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ciepło, wspaniały blog i ciekawe, piękne prace.Bardzo mi się podobają,styl,krój,kolory.Widać,że lubisz to robić. Ja dopiero rozpoczynam tą przygodę. Zapraszam na mój blog, może coś znajdujesz tam dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh wow! That looks amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny albumik. Fajnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń