czwartek, 29 grudnia 2011

4. Kartka z pierniczkiem

Tuż po świętach mama poprosiła mnie o zrobienie kartki z pierniczkiem. 
To miała być kartka dla jej znajomej z Torunia.
 Tamta Pani poprosiła ją o właśnie taką.
Ja w tym czasie robiąc kwiaty z wielu elementów i podjadając moje ulubione pebernødder wpadłam na pomysł aby te dwie rzeczy połączyć!


Pebernødder to takie małe pierniczki, które tu na zdjęciu znajdują się w misce.
Przyznam się, że potrafię zjeść sama taką porcję. mniammm
Tak wygląda na kwiatku który wymyśliła Ela Udziela

Dodałam fioletowego kotka, sznureczek z perełką, którą chce się kotek bawić!
I oto moja kartka z pierniczkiem =)





1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowa kartka!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, i zapraszam zawsze w wolnej chwili ;)
    Odpowiadam na pytanie dotyczące lukru, de facto na Twoich pebernødder też wyglądał by ciekawie ...
    Robię go z białka i przesianego cukru pudru, należy dobrze wymieszać aby powstała gładziutka masa. W celu dodania mu połysku można dołożyć odrobinę masła. Zamierzony efekt zdobienia otrzymamy przy dobrej konsystencji lukru - to trzeba sobie dopracować ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę duuuużo weny twórczej w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń